2012-06-19

Lisans Günlüğü'ne ara

Bir süre, belki de uzun bir süre buralarda olmayacağım.
Kısa ve öz: bu yazın tarzının artık yazmayı körüklemekten öte kısıtladığını düşünüyorum. Ben düşüncesini aklına geldiği gibi paylaşan biri değilim. Genelde onu insan önüne çıkarmadan önce olgunlaşıncaya kadar bekletirim ve o beklemiş, sıkışmış düşünce potansiyeli kapı açıldığında fışkırır. Bunu görmeyi, yaşamayı seviyorum. Yazmak bu demek, bu hissi duyumsayabilmek demek, benim için.

Burada günlük yazmak yerine düşünce ürünlerim üzerine çalışmayı ve dolayısıyla daha kaliteli eserler çıkartmayı tercih ederim. Ayrıca laboratuvarda üzerine çalıştığım konulardan gizlilik nedeniyle de bahsedemiyorum. Dolayısıyla size anlatacak pek de değerli bir konum kalmıyor.

Umarım verimli bir yaz geçirirsiniz.
Görüşmek üzere.

1 yorum: