2012-05-06

Öğrenciden Yan Flüt Eğitimi

Ne zamandır aklımda olan bir eğitimdi bu. Amacım daha detaylı bir eğitim programı hazırlamaktı. Hem müzik tarihi, hem müzik fiziği, hem flüt, hem teori olacak şekilde böyle maksimum 6 aylık bir eğitim planlıyordum. Açıkçası hala planlıyorum. Bu yaz bu eğitimin programını tamamlayacağım. Ama öncesinde daha herkese yönelik bir eğitim programı oluşturdum. Flüt başta olmak üzere kişiye daha kolay müziğe girmesi ve flüt çalmaya başlaması için ufak bir teori eğitimi veriyorum.
Enstrüman eğitimleri devamlılığı olan eğitimlerdir. Fakat amacım sadece yoğun bir başlangıç verebilmek olduğu için özellikle süreli bir eğitim vermek istedim. Ayrıca bu şekilde kişinin bu enstrümana devam etmek isteyip istemediğini daha rahat anlayacağını düşünüyorum. Şayet istiyorsa, onu kendi flüt eğitimimde eğitiminden geçtiğim hocalara yönlendireceğim. Böylece daha derin eğitim alabilecek.

Ayrıntılı eğitim programını ve ücret tablosunu da buraya post atacağım. İsteyenlere haber ederseniz, sevinirim.
Detaylı bilgi:



Eğitmen: Ceren Burçak Dağ.
Mail adresi: cerenburcak@gmail.com
Kısa Biyografi: 2010’da Royal Academy of Music Grade 5 sınavını geçti ve sertifikasını aldı. Şu anda İTÜ Konservatuarı’ndan Aysu Şanver’in flüt öğrencisi. Ayrıca solfej dersleri almaktadır. İTÜ Fizik ve Elektronik & Haberleşme lisans öğrencisi. 2011’de müzik grubu Yuvarlağın Köşeleri, İTÜVISION ödülünü aldı. Mezun olduğu lisede (FMV Işık Okulları), okul mini orkestrasında çaldı. Yaklaşık 6 yıldır flüt çalmaktadır.

Eğitimin Amacı: Flüte başlangıç düzeyinde giriş verebilmek. Eğitimi alanda nota bilgisi, solfej, teori ya da daha önceden enstrüman çalmış olmak aranmamaktadır, [varsa elbette daha hızlı öğrenir]. Ancak kişinin düzeyine göre flüt dışında bu alanlara da giriş yapılacaktır. Batı Müziği esas alınacaktır.

Eğitim Türü: Bireysel ders.

Eğitim Süresi: 18 Haziran 2012’den itibaren istenilen tarihte başlanılabilir. Süre 3 ile 6 ay arasında değişebilir. Altı ayı kesinlikle geçmeyecektir. Eğitimde amaç, öğrenciye temel verebilmektir. 6 ay sonunda dileyen öğrenci eğitmen tarafından profesyonel eğitmenlere yönlendirilecek ve daha üst düzey eğitim alabilecektir.

İki tip eğitim vardır.
İlgileniyorsanız, lütfen eğitmene mail atınız ve Özet/Ayrıntılı Eğitim Programı + Eğitim Tipine göre Ücret Tablosunu isteyiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder